Komenda Miejska Policji w Częstochowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Komendant Komisariatu III Policji w Częstochowie


OGŁOSZENIE Nr 1/13
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI

z dnia 17 kwietnia 2013 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Komendanta Komisariatu Policji III Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie
(nadzorującego służbę prewencyjną)
 

§ 1

1. Ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Komendanta
Komisariatu Policji III Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie .

2. Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

1) Zarządzanie podległą jednostką organizacyjną Policji pozwalające na efektywne, sprawne i jakościowe realizowanie ustawowych zadań Policji.
2) Podejmowanie działań zmierzających do kształtowania właściwych relacji i stosunków międzyludzkich w szczególności w kierowanej jednostce organizacyjnej.
3) Przestrzeganie i nadzorowanie przestrzegania przez podwładnych przepisów o ochronie informacji niejawnych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych.
4) Dbanie o podnoszenie kwalifikacji policjantów i pracowników jednostki organizacyjnej.
5) Dbanie o przestrzeganie etyki zawodowej oraz praw człowieka.
6) Zapewnienie dbałości o powierzone do użytkowania mienie w kierowanej jednostce organizacyjnej.
7) Reprezentowanie komisariatu Policji na zewnątrz.

§ 2

1. O stanowisko, o którym mowa w § 1 ust. 1, mogą ubiegać się policjanci spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857, z późn. zm.).

2. W trakcie oceny kandydatów preferowane będą kompetencje wynikające z:

1) co najmniej 10 – letniego stażu służby w Policji,
2) co najmniej 5 – letniego doświadczenia w służbie prewencyjnej,
3. Ponadto w postępowaniu kwalifikacyjnym dodatkowo oceniane będzie posiadanie przez kandydata:
a) wykształcenia z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo wykształcenia wyższego o kierunku prawo lub administracja;
b) albo co najmniej 3 – letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

§ 3

1. Oferty kandydatów powinny zawierać:

1) CV i list motywacyjny;
2) uwierzytelnioną przez komórkę kadrową kopię ostatniej opinii służbowej kandydata;
1) pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat sporządzoną w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin jednostki organizacyjnej Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórki. Materiał nie powinien przekraczać 6 stron napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm ,
2) pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu (…) w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji),
3) pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objęte postępowaniem – (wzór oświadczenia jest dostępny j.w. – wzór nr 2),
4) potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
5) uwierzytelnione przez komórkę kadrową kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
6) uwierzytelnioną przez komórkę kadrową kopię dokumentu potwierdzającego
co najmniej 3 – letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

2. Oferty kandydatów, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Zespołu Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie lub przesłać za pośrednictwem poczty
na adres: Komenda Miejska Policji - Zespół Kadr i Szkolenia,
ul. Popiełuszki 5, 42-200 Częstochowa w terminie do dnia 06 maja 2013 roku, z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji III Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie. Nie otwierać w sekretariacie”.
3. Koperty, o których mowa w ust. 2, będą otwierane komisyjnie.
4. Dodatkowe informacje dot. postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Częstochowie tel. 0-34 369-13-41.

§ 4

Postępowanie kwalifikacyjne będzie prowadzone na zasadach określonych w „Ogólnym trybie i zasadach przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji”, wprowadzonym do stosowania przez Komendanta Głównego Policji z dniem 01 maja 2012 r.

§ 5

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.

§ 6

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone w terminie do dnia 20 maja 2013 roku.

 

 

KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
W CZĘSTOCHOWIE


mł. insp. mgr Artur BEDNAREK

Metryczka

Data publikacji : 18.04.2013
Data modyfikacji : 26.04.2013
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Częstochowie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
KMP w Częstochowie
Osoba udostępniająca informację:
Jarosław Biedroń Zespół Teleinformatyki
Osoba modyfikująca informację:
Jarosław Biedroń
do góry