Komenda Miejska Policji w Częstochowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Komendant Komisariatu VI Policji w Częstochowie


OGŁOSZENIE Nr 1/12

KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W CZĘSTOCHOWIE

z dnia 9 stycznia 2012 roku

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

Komendanta Komisariatu Policji VI w Częstochowie KMP w Częstochowie

nadzorującego pion prewencji
 

§ 1.

 

  1. W celu dokonania doboru na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji VI w Częstochowie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

  2. Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

    1) Zarządzanie podległą jednostką organizacyjną Policji pozwalające na efektywne, sprawne i jakościowe realizowanie ustawowych zadań Policji;

    2) podejmowanie działań zmierzających do kształtowania właściwych relacji i stosunków międzyludzkich w kierowanej jednostce organizacyjnej;

    3) przestrzeganie i nadzorowanie przestrzegania przez podwładnych przepisów o ochronie informacji niejawnych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych;

    4) zapewnienie dbałości o powierzone do użytkowania mienie w kierowanej jednostce organizacyjnej, a także racjonalne wykorzystanie środków przydzielonych do wykonywania zadań;

    5) reprezentowanie komisariatu Policji na zewnątrz.

§ 2.

1. O w/wym. stanowisko mogą ubiegać się funkcjonariusze:

  1. pełniący służbę w Policji,
  2. spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 r., Nr 123, poz. 857 z późn. zm.).

2. W trakcie oceny kandydatów preferowane będą również kompetencje wynikające z:

  1. co najmniej 10-letni staż służby w Policji
  2. co najmniej 5-letnie doświadczenie w służbie prewencyjnej lub kryminalnej

3. Ponadto w postępowaniu kwalifikacyjnym dodatkowo oceniane będzie posiadanie przez kandydata:

  1. wykształcenie z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  2. co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

§ 3.

Oferty kandydatów powinny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny,

  2. uwierzytelnioną przez komórkę kadrową kopię ostatniej opinii służbowej kandydata

  3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat, sporządzoną w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym w regulaminie jednostki,

  4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne oraz przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z przepisami z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w zakresie określonym w Ogólnym trybie i zasadach prowadzenia postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu (...) w rozdziale VI, wzór Nr 1 umieszczony na stronie internetowej www.jsp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji,

  5. pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji objętej postępowaniem (wzór oświadczenia dostępny jw.).

  6. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby,

  7. uwierzytelnione przez komórkę kadrową kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

§ 4.

  1. Postępowanie kwalifikacyjne będzie prowadzone na zasadach określonych w „Ogólnym trybie i zasadach przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji” wprowadzonym do stosowania przez Komendanta Głównego Policji z dniem 14 listopada 2011 r.

  2. Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze odrębnej decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.

§ 5.

Oferty z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych należy składać w zaklejonych kopertach w sekretariacie Zespołu Kadr i Szkolenia KMP w Częstochowie
ul. Popiełuszki 5
w terminie do dnia 23 stycznia 2012 r. z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji VI
w Częstochowie w sekretariacie nie otwierać”. Koperty będą otwierane komisyjnie

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Częstochowie tel. 34 369 1341.

§ 6.

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 16 lutego 2012 r.

 

KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
W CZĘSTOCHOWIE

insp. Maciej LECH

Metryczka

Data publikacji : 10.01.2012
Data modyfikacji : 23.04.2013
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Częstochowie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
KMP w Częstochowie
Osoba udostępniająca informację:
Jarosław Biedroń Zespół Kadr i Szkoleń
Osoba modyfikująca informację:
Jarosław Biedroń
do góry